توضیحات

باغ ویلا با استخر روباز آبگرم در طاووسیه کردان این باغ ویلا با متراژ کل 1500 متر دارای سه اتاق خواب ، سه تخت دو نفره و 30 عدد کف خواب سنتی (تشک - بالشت -پتو ) به صورت دوبلکس با 12 پله واقع شده است. سرویس بهداشتی ایرانی ، فرنگی و حمام به صورت مجزا تعبیه شده است. پارکینگ با ظرفیت 7 ماشین (سوا

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان


اجاره فقط به خانواده/ رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / برپایی جشن ومهمانی فقط در صورتی که خانواده باشند مجاز است /همراه داشتن حیوان خانگی در باکس مشکلی ندارد/ صدای موسیقی بعد از ساعت23 ممنوع است /کودکان زیر10 سال هزینه دریافت نمی شود / رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی می باشد / تحویل کلید 24 ساعته می باشد/ برای رزرو این اقامتگاه حداقل 3 روز قبل اقدام شود / حداقل رزرو این اقامتگاه یک شب می باشد/ برای رزرو در ایام عید نوروز ، تعطیلات و آخر هفته باید یک هفته قبل اقدام شود / در صورت کنسلی در ایام عید نوروز و تعطیلات هیچ مبلغی عودت داده نمی شود.