توضیحات

منزل ویلایی مبله در خیابان بشارت - اراک با متراژ کل 250 متر و زیربنا 110 متر در طبقه همکف واقع شده است . _ از دیگر امکانات این خانه حیاط دار : کولرآبی در سالن و بخاری گازی در سالن و اتاق ، سرویس خواب سنتی ( پتو - بالش - تشک ) به تعداد 10 نفر منقل سنتی جهت کباب و ظروف به تعداد 40 نفر است . قاب

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
هزینه خسارت به عهده میهمان است
اجاره فقط به خانواده
اجاره مجرد فقط آقا
اجاره مجرد فقط خانم
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / اجاره به خانواده / به افراد مجرد در صورتی که فقط آقا یا خانوم باشند اجاره داده می شود / کودکان زیر 3 سال هزینه دریافت نمی شود / برپایی جشن و مهمانی با هماهنگی میزبان / در صورت هرگونه خسارت وارده به اقامتگاه هزینه برعهده میهمان است / رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه و هفتگی می باشد / حداقل مدت زمان اقامت یک شب و حداکثر مدت زمان اقامت 7 شب است / تحویل کلید این اقامتگاه 24 ساعته می باشد / درخواست رزرو برای میهمانان گرامی حداقل از یک روز و حداکثر یک هفته قبل نیز امکان پذیر است / جهت درخواست رزرو در ایام تعطیلات تقویمی و نوروز از یک هفته قبل اقدام شود / این اقامتگاه در ایام نوروز و تعطیلات امکان لغو رزرو ندارد و در صورت کنسلی هیچ مبلغی عودت داده نمی شود .