توضیحات

اقامتگاه بومگردی در روستای حلیمه جان - رودبار - گیلان با متراژ کل 1000 متر و زیربنا 80 متر در منطقه ای بسیار زیبا و آرام و جنگل واقع شده است . ** ویوی اقامتگاه ، بلندترین قله گیلان یعنی قله درفک همراه به جنگلی دلنواز می باشد. _ از دیگر امکانات این اقامتگاه : سرویس خواب سنتی ( پتو - بالش - تشک ) ب

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع

رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / به افراد مجرد در صورتی که فقط آقا یا خانوم باشند اجاره داده می شود / کودکان زیر 5 سال هزینه دریافت نمی شود / برپایی جشن و مهمانی با هماهنگی میزبان / استعمال دخانیات ( قلیان ، سیگار و ... ) در فضای داخلی اقامتگاه ممنوع ( در ترای و حیاط بلامانع ) است . _ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه و هفتگی می باشد . _ حداقل مدت زمان اقامت یک شب و حداکثر مدت زمان اقامت یک ماه است . _ درخواست رزرو برای میهمانان گرامی حداقل از 2 روز قبل انجام شود . _ جهت درخواست رزرو در ایام تعطیلات تقویمی و نوروز از 10 روز قبل اقدام شود . _ در ایام نوروز و تعطیلات لغو رزرو طبق شرایط کنسلی سخت سایت پذیرفته است .