توضیحات

ویلا با استخر سرپوشیده اب گرم در شاندیز مشهد این ویلا شامل سه طبقه می باشد که در طبقه همکف استخر سرپوشیده با آب گرم یک دوش و یک سرویس بهداشتی ایرانی و در طبقه اول یک واحد دوخواب دو عدد تخت خواب دو نفره با تجهیزات کامل آشپزخانه و در طبقه دوم یک واحد تک خواب با امکانات کامل آشپری و آشپزخانه می باشد ه

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / کودکان زیر 7 سال هزینه دربافت نمی شود / برپایی جشن و ممهمانی ممنوع / اجاره این ویلا فقط به خانواده امکان پذیر است / ویلا تمیز تحویل داده و تمیز تحویل گرفته می شود ، در غیر این صورت مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد . _ قابل توجه میهمانان عزیز سپنجا این اقامتگاه به هیچ عنوان در ایام نوروز شرایط لغو رزرو ندارد لذا قبل از واریز از درخواست و سفر خود اطمینان حاصل فرمایید ._ حداقل رزرو در ایام تعطیلات تقویمی یک شب می باشد . _ حداقل مدت زمان درخواست رزرو برای میهمانان از یک هفته قبل امکان پذیر است . _ برای رزرو این ویلا در ایام عید نوروز باید از دو هفته قبل اقدام شود. _ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه و هفتگی می باشد . _ تحویل کلید این اقامتگاه 24 ساعته می باشد . _حداقل مدت اقامت : یک شب _حداکثر مدت اقامت :هفت روز