توضیحات

منزل مبله دوبلکس در بلوار بندر گناوه با متراژ کل 400 متر و زیربنا 180 متر در طبقه اول با 10 پله به همراه محافظ ، نزدیک به دریا و بازار شهر گناوه واقع شده است . طراحی ساختمانی این منزل دوبلکس مبله در طبقه همکف شامل پذیرایی ، آشپزخانه ، یک سرویس بهداشتی و حمام است و در طبقه بالا با 10 پله یک اتاق خوا

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی در باکس ازاد است
برپایی جشن ممنوع است
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
هزینه خسارت به عهده میهمان است
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی در باکس ازاد است / کودکان زیر 7 سال هزینه دریافت نمی شود / برپایی جشن و مهمانی ممنوع / از ایجاد هرگونه سر و صدا خودداری فرمایید / ویلا تمیز تحویل داده و تمیز تحویل گرفته می شود / در صورت هرگونه خسارت وارده به اقامتگاه هزینه برعهده میهمان است / رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد / حداقل مدت زمان اقامت یک شب و حداکثر مدت زمان اقامت بدون محدودیت است / میهمانان گرامی جهت درخواست رزرو حداقل از دو روز و حداکثر یک هفته قبل اقدام نمایید .