توضیحات

سوئیت مبله در ورودی دهکده ماسوله ، گیلان با متراژ کل 250 متر و زیربنا 40 متر در طبقه اول با 16 پله به همراه محافظ ، واقع شده است. - از امکانات این سوئیت: - پنکه سقفی در سالن ، بخاری برقی و نفتی در سالن ، سرویس خواب سنتی پتو ، بالش و تشک به تعداد یک نفر ، کمد دیواری و ظروف به تعداد چهار نفر است.

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
ارائه مدرک محرمیت الزامیست
برپایی جشن با هماهنگی میزبان
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
استعمال دخانیات (سیگار یا قلیون) فقط در حیاط و محوطه خارجی مجاز است
استعمال دخانیات (سیگار یا قلیون) در فضای داخلی ممنوع است
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع
اجاره فقط به خانواده
اجاره مجرد فقط آقا
اجاره مجرد فقط خانم
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

رعایت نظافت الزامیست / به همراه داشتن کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست/ ارائه مدرک محرمیت الزامیست / برپایی جشن ومهمانی فقط با هماهنگی میزبان / همراه داشتن حیوان خانگی بلامانع است / کودکان زیر 7 سال هزینه دریافت نمیشود / لطفا از سر و صدای زیاد خود داری نمایید / به افراد مجرد در صورتی که فقط آقا یا خانوم باشند اجاره داده می شود / استعمال دخانیات (سیگار، قلیان) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است ولی در فضای خارجی اقامتگاه بلامانع است / ورود با کفش ممنوع است/ در صورت هرگونه خسارت وارده به اقامتگاه هزینه برعهده میهمان است / مدت زمان اجاره این واحد اقامتی به صورت روزانه است / حداقل مدت اقامت 1 شب و حداکثر مدت اقامت 6 شب می باشد / امکان تحویل تا ساعت 10 شب می باشد / برای رزرو در ایام عید نوروز ، تعطیلات و آخرهفته از 2 هفته قبل اقدام نمایید / حداقل رزرو در ایام عید نوروز ، تعطیلات و آخرهفته 1 روز می باشد / در ایام عید نوروز تعطیلات و آخر هفته در صورت لغو ، کنسلی ندارد.