توضیحات

اقامتگاه سنتی در ورودی دهکده نوبندیان ، چابهار با متراژ کل 400 متر و زیربنا 20 متر در طبقه همکف ، واقع شده است. - از امکانات این اتاق سنتی: کولر گازی - پنکه سقفی و بخاری برقی در اتاق ، سرویس خواب سنتی پتو ، بالش و تشک به تعداد چهار نفر و ظروف به تعداد سی نفر است. - 2 عدد سرویس بهداشتی ایرانی در ف

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
برپایی جشن با هماهنگی میزبان
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

قیمت با صبحانه است / رعایت نظافت الزامیست / به همراه داشتن کارت شناسایی (هوشمند) کارت ملی یا شناسنامه الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی مانعی ندارد / برپایی جشن ومهمانی فقط با هماهنگی میزبان / کودکان زیر 7 سال هزینه دریافت نمیشود / استعمال دخانیات (سیگار) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است در جایگاه مشخص شده مانعی ندارد / استعمال قلیان در مجموعه ممنوع است / ورود با کفش ممنوع است / رعایت حجاب و شئونات اسلامی الزامیست / در صورت هرگونه خسارت وارده به اقامتگاه هزینه برعهده میهمان است. - مدت زمان اجاره این اتاق سنتی به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه است. - حداقل مدت اقامت 1 شب و حداکثر مدت اقامت 90 شب می باشد. - امکان تحویل کلید تا ساعت 1 بامداد می باشد. - برای رزرو در روز های معمولی از 2 روز قبل ، آخرهفته 5 روز قبل ، تعطیلات و ایام عید نوروز 10 روز قبل اقدام نمایید. - حداقل رزرو در ایام عیدنوروز ، آخرهفته و تعطیلات 1 روز می باشد. - در ایام عیدنوروز ، آخرهفته و تعطیلات در صورت لغو ، کنسلی ندارد.