توضیحات

سوئیت سنتی در پاسارگارد ، شیراز با متراژ کل 400 متر و زیربنا 12 متر در طبقه همکف با 1 پله ، واقع شده است. - از امکانات این سوئیت: - ظروف به تعداد 40 نفر است . - سرویس فرنگی و حمام در اتاق که با هم در یک فضا تعبیه شده است می باشد. - محل پارک وسیله نقلیه در حیاط غیرمسقف با ظرفیت 3 خودرو امکان پذیر

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.


لغو رزرو در نوروز :
امکان کنسلی و لغو در نوروز وجود ندارد

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی در باکس ازاد است
همراه داشتن حیوان خانگی در حیاط ازاد است
برپایی جشن با هماهنگی میزبان
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
استعمال دخانیات (سیگار یا قلیون) فقط در حیاط و محوطه خارجی مجاز است
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

قیمت بدون صبحانه می باشد/ رعایت نظافت الزامیست/ کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست/ برپایی جشن ومهمانی ، فقط باهماهنگی میزبان/ به افراد مجرد در صورتی که فقط آقا یا خانوم باشند اجاره داده می شود/ استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است ولی در تراس و حیاط مانعی ندارد/ همراه داشتن حیوان خانگی در باکس یا حیاط مانعی ندارد/ کودکان زیر 5 هزینه دریافت نمی شود/ ورود با کفش ممنوع است/ در صورت هر گونه خسارت وارد شده به اقامتگاه ، هزینه بر عهده میهمان است. - مدت زمان اجاره این واحد به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه می باشد. - حداقل مدت 1 شب و حداکثر 30 شب می باشد. - امکان تحویل کلید تا ساعت 11 شب می باشد. - برای رزرو در روز های معمولی ، آخرهفته ، تعطیلات از 1 روز قبل و برای عید نوروز از 3 روز قبل اقدام نمایید. - حداقل مدت رزرو در ایام عیدنوروز ، تعطیلات و آخرهفته 1 روز می باشد. - در ایام عیدنوروز ، تعطیلات و آخرهفته در صورت لغو ، کنسلی ندارد.