توضیحات

هتل آپارتمان در بلوار آزادی زاهدان آپارتمان تک خواب 4 تخت با متراژ 80 متر در طبقه اول با 16 پله دارای سرویس خواب سنتی ( پتو - بالش - تشک ) به تعداد 2 نفر ، تلویزیون و گیرنده ، آشپزخانه ، یخچال ، اجاق گاز ، سرویس بهداشتی ایرانی - فرنگی سیار و حمام اختصاصی که با هم در یک فضا تعبیه شده است می باشد .

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی در باکس ازاد است
ارائه مدرک محرمیت الزامیست
برپایی جشن ممنوع است
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
استعمال دخانیات (سیگار یا قلیون) در فضای داخلی ممنوع است
هزینه خسارت به عهده میهمان است
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

قیمت همراه با صبحانه است / رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) هر فرد الزامیست / همراه داشتن مدرک محرمیت برای زوجین الزامی است / همراه داشتن حیوان خانگی در باکس بلامانع / کودکان زیر 5 سال هزینه دریافت نمی شود / برپایی جشن و مهمانی ممنوع / استعمال دخانیات ( قلیان ، سیگار و ... ) در فضای داخلی اقامتگاه ممنوع است / در صورت هرگونه خسارت وارده به اقامتگاه هزینه برعهده میهمان است / مسافرین گرامی در صورتی که میهمان داشته باشند ، اگر یک روز کامل حضور داشته باشند ( 24 ساعت ) مسافر گرامی موظف به پرداخت هزینه نفر اضافه است / حداقل مدت زمان اقامت یک شب و حداکثر مدت زمان اقامت بدون محدودیت است / تحویل کلید این اقامتگاه 24 ساعته می باشد / درخواست رزرو برای میهمانان گرامی حداقل از یک روز و حداکثر یک هفته قبل نیز امکان پذیر است / جهت درخواست رزرو در ایام تعطیلات نوروز از یک ماه قبل اقدام شود / در ایام نوروز و تعطیلات لغو رزرو طبق شرایط کنسلی سخت سایت پذیرفته است .