توضیحات

ویلا مبله با استخر سرپوشیده آبگرم در چالوس ، مازندران با متراژ کل 250 متر و زیربنا 200 متر در طبقه همکف با 2 پله ، واقع شده است. - از امکانات این ویلا : - ظروف به تعداد 4 نفر است. - سرویس بهداشتی ایرانی - فرنگی هم در یک فضا تعبیه شده است می باشد. - حمام به صورت مجزا در فضا تعبیه شده است. - یک ح

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی در باکس ازاد است
همراه داشتن حیوان خانگی در حیاط ازاد است
برپایی جشن ممنوع است
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

رعایت نظافت الزامیست/ به همراه داشتن کارت شناسایی (هوشمند) کارت ملی و شناسنامه هر دو الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است ، در باکس یا حیاط مانعی ندارد/ برپایی جشن ومهمانی ممنوع است/ کودکان زیر 5 سال هزینه دریافت نمی شود/ ورود با کفش ممنوع است/ در صورت هر گونه خسارت وارده به اقامتگاه ، هزینه بر عهده میهمان می باشد. - مدت زمان اجاره این خانه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه مشخص می باشد. - حداقل مدت اقامت 1 شب و حداکثر مدت اقامت 90 شب می باشد. - امکان تحویل کلید تا ساعت 2 بامداد می باشد. - برای رزرو در روز های معمولی ، آخرهفته از 2 روز قبل و برای ایام عیدنوروز و تعطیلات از 10 روز قبل اقدام نمایید. - حداقل رزرو در ایام آخر هفته 1 روز ، تعطیلات 2 روز و عیدنوروز 7 روز می باشد. در ایام عیدنوروز ، تعطیلات و آخرهفته در صورت لغو ، کنسلی ندارد.