توضیحات

ویلا با استخر سرپوشیده در خیابان شهرداری - باغ بهادران - اصفهان با متراژ کل 1000 متر و زیربنا 150 متر دارای دو اتاق خواب و سرویس خواب یک تخت دو نفره ، کف خواب ( پتو 8 عدد - بالش 8 عدد - تشک 3 عدد ) در طبقه همکف ، نزدیک به رودخانه - پلاک سوم رودخانه و مرکز شهر واقع شده است . _ از امکانات رفاهی این ب

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.


لغو رزرو در نوروز :
امکان کنسلی و لغو در نوروز وجود ندارد

قوانین میزبان


رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / به افراد مجرد با تعداد نفرات کم ( 4 نفر ) اجاره داده می شود / کودکان زیر 7 سال هزینه دربافت نمی شود / رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد / حداقل مدت زمان اقامت یک شب و حداکثر مدت زمان اقامت یک ماه است / حداقل رزرو این اقامتگاه در روزهای آخرهفته و تعطیلات دو شب می باشد / درخواست رزرو برای میهمانان گرامی از یک هفته و سه روز قبل نیز امکان پذیر است / جهت درخواست رزرو در ایام آخر هفته - تعطیلات تقویمی و نوروز از یک هفته قبل اقدام شود .