توضیحات

باغ ویلا در شهرک بهشتی همدان با متراژ کل 1500 متر و زیر بنا 60 متر دارای سرویس خواب سنتی ( پتو - بالش - تشک ) به تعداد 5 نفر در طبقه همکف با ورودی 4 پله و محیطی دنج واقع شده است . ** حیاط مجموعه بسیار سرسبزو زیبا که بسیار مناسب برای برگزاری سالگرد ازدواج - آشنایی و عقد می باشد که میزو صندلی و امک

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / برپایی جشن و مهمانی با هماهنگی میزبان است / میهمانان گرامی لطفا در حفظ و نگهداری اشیاء و در فصل ثمر دهی درختان باغ کوشا باشید و هرگونه خسارت وارده برعهده میهمان می باشد . _ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه و هفتگی می باشد . _ درخواست رزرو برای میهمانان گرامی از یک هفته و 3 روز قبل امکان پذیر است . _ تحویل کلید این اقامتگاه 24 ساعته می باشد . _ در صورت مناسب نبودن شرایط جوی جهت برگزاری جشن در محوطه باغ امکان جابه جایی تاریخ و کنسل کردن وجود ندارد . لذا قبل از رزور کردن از درخواست خود اطمینان حاصل فرمایید . -در صورت کنسلی از سوی میهمان در ایام عید نوروز ، کنسلی وجود ندارد.