توضیحات

ویلا سه خوابه دوبلکس در منطقه درویش آباد و 3 کیلومتری شهر سرخرود - گیلان با متراژ 150 متر دارای سه اتاق خواب و سرویس خواب سه تخت دو نفره در طبقه همکف و نزدیک به دریا واقع شده است. ** لازم به ذکر است که سرویس خواب اضاف ( پتو - بالش - تشک ) به همراه خود در صورت تمایل و نفرات بیشتر داشته باشید . _ از

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان


اجاره به خانواده / اجاره به زوجین / رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) کارت ملی الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / برپایی جشن ومهمانی ممنوع / استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است / کودکان زیر 5 سال شامل هزینه نمی شود . _ درخواست رزرو برای میهمانان گرامی از یک ماه و یک هفته قبل امکان پذیر است . _ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد . _ تحویل کلید این اقامتگاه 24 ساعته می باشد . _ حداقل رزرو در ایام تعطیلات تقویمی دو شب می باشد . _ در ایام نوروز این اقامتگاه شرایط کنسلی ندارد .