توضیحات

کلبه چوبی سنتی دوبلکس در مرزیکلا - مازندران در یک مجموعه بومگردی با متراژ کل 10000 متر و زیربنا 85 متر در باغ پرتقال و در دل طبیعت سرسبز و آرام واقع شده است. ** مشابه این کلبه چوبی زیبا 2 واحد دیگر نیز با همین امکانات برای درخواست رزرو موجود است. از امکانات رفاهی هر سوئیت دوبلکس 85 متر ( یک خ

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


در صورت مجرد بودن به مجرد (آقا) یا فقط مجرد ( خانم ) اجاره داده می شود / رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است . _ درخواست رزرو برای میهمانان گرامی از یک ماه و یک هفته قبل امکان پذیر است . _ آخرین ساعت تحویل کلید به میهمانان گرامی ساعت 12 بامداد می باشد . _ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد . _ حداقل رزرو میهمانان عزیز بابت آخر هفته دو شب می باشد . - در صورت کنسلی ازسوی میهمان در ایام عید نوروز ، کنسلی وجود ندارد.