توضیحات

منزل ویلایی مبله در لپاسرک رامسر این منزل ویلایی با متراژ 70 متر در طبقه همکف با 3 پله واقع شده است. این منزل مبله دارای یک اتاق خواب یک تخت دو نفره و چهار عدد کف خواب سنتی (تشک بالش پتو) و سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپیلت و شوفاژ می باشد. سرویس بهداشتی ایرانی به صورت مجزا ، فرنگی /حمام در یک فضا ت

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.


لغو رزرو در نوروز :
امکان کنسلی و لغو در نوروز وجود ندارد

قوانین میزبان


قیمت یک روز قبل از تعطیلات رسمی با قیمت تعطیلات یکی است / رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه و هفتگی می باشد / امکان تحویل کلید این اقامتگاه 24 ساعته می باشد/ میهمانان گرامی حداکثر از یک ماه قبل می توانند این اقامتگاه را رزرو کنند / کلید درب ورودی اقامتگاه تحویل میهمان داده می شود / رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست/ همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / برپایی جشن ومهمانی ممنوع / استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است/ در صورت هر گونه خسارت وارده به اقامتگاه ، هزینه برعهده میهمان می باشد.