دیدنی های مازندران

۵ تا از زیباترین شهرهای شمال ایران که برای سفر باید انتخاب کنید!

اگر شما هم برای سفر در ایام مختلف سال، شمال کشور را انتخاب می کنید، باید در نظر بگیرید که زیباترین شهرهای شمال ایران همه مثل هم نیستند و برخی از آن ها به شدت زیبا و دیدنی هستند، اما احتمالا شما در مورد آن ها هیچ چیز نمی دانید.

برای این که سفر به مناطق شمالی ایران، برای شما به بهترین تجربه ی زندگیتان تبدیل شود، بهتر است که تا انتها با ما همراه باشید تا در مورد زیباترین و دیدنی ترین نقاط شمال ایران، اطلاعات کافی کسب کنید.

در این مقاله سعی کرده ایم که همه ی این مناطق را به نحوی کاربردی به شما معرفی کنیم و در مورد مکان های اقامتی که می توانید در حین سفر از آن ها استفاده کنید، پیشنهاداتی به شما ارائه کنیم. آیا دوست دارید که یک سفر بی نظیر و پر از خاطره های متنوع در ذهن خود داشته باشید؟ با سایت سپنجا همراه باشید. برای اجاره ویلا در شمال کلیک کنید.

رامسر شهری جنگلی، کوهستانی و ساحلی

نمی شود که به شمال رفته باشید و رامسر را ندیده باشید! این شهر زیبا که طبیعت را در دل خود دارد، یکی از مقصد های اصلی برای سفر محسوب می شود. شما می توانید از سراسر ایران به سمت این شهر حرکت کنید و بسته به نیاز و علاقه خود در یکی از محله های سرسبز این شهر، اقامت کنید.

رامسر یکی از مهم ترین شهرهای شمال ایران

جاذبه های گردشگری رامسر، تمامی ندارند و  از جمله آن ها می توان به تله کابین رامسر، جنگل دالخانی، کاخ مرمر رامسر و … اشاره کرد. در نزدیکی این مکان های دیدنی که در داخل شهر و حتی اطراف رامسر واقع شده اند، شما می توانید اقدام به اجاره ویلا در رامسر کنید!

در واقع اجاره ویلا در رامسر از دیگر شیوه های اقامتی دارای محبوبیت بیشتری است! شما بر اساس نیاز و بودجه ای که برای سفر به این شهر در نظر گرفته اید و تعداد نفراتی که هستید، می توانید بهترین ویلا را در این شهر پیدا کنید، اما احتمالا ذهن شما هم درگیر این مسئله است که چطور باید این کار را انجام دهید؟

شما می توانید با کمک سامانه ی معتبر رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا، خیلی راحت و ارزان ویلای لاکچری، لوکس و حتی استخردار در رامسر اجاره کنید.حدود قیمت اجاره ی ویلا در این سامانه از ۱۲۰ هزارتومان تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است!

اقامت در ویلا ساحلی در رامسر

طبیعت و جاذبه های شهر رامسر

هر ویلا با توجه به امکانات، متراژ، تعداد اتاق خواب، تعداد نفرات ظرفیت، قوانین و شرایط استفاده و … قیمت گذاری شده است! شما در این شهر زیبا و سرسبز می توانید حتی ویلاها و اقامتگاه هایی را پیدا و اجاره کنید که در دامنه ی کوه واقع شده اند و یا رو به جنگل ساخته شده اند. شما کاملا آزاد هستید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و یک سفر عالی رقم بزنید.

این مطلب را هم بخوانید
جاهای دیدنی مازندران در پاییز که نباید از دست بدهید

چالوس، پاتوق تهرانی ها

چالوس یکی از شهرهای نزدیک تهران است که معمولا نام آن از زبان مسافران تهرانی نمی افتد!

چالوس دارای طبیعت سرسبز، فضای دنج و جاهای دیدنی زیبایی است که مسافران را به سمت خود می کشاند.

شما می توانید برای دیدن این مناطق زیبا از شهر خود به سمت این شهر در استان مازندران حرکت کنید، اما آیا برای مکان اقامت خود فکری اندیشه اید؟

اقامت در ویلا جنگلی در چالوس

معمولا کسانی که در این زمینه افرادی را می شناسند، سعی می کنند از قبل با تماس گرفتن با افراد آشنا در چالوس مکان خود را رزرو کنند؟

شما می توانید با کمک سامانه های معتبر رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی مانند سپنجا اقدام به اجاره ویلا در چالوس کنید.

برای این کار لازم نیست، کار سختی انجام دهید تنها کافی است که به سایت این سامانه و صفحه اختصاصی شهر چالوس مراجعه کنید.

زیباترین شهرهای شمال ایران

شما می توانید از بین تمامی ویلاهای موجود در این شهر، یک ویلای ساحلی، جنگی یا حتی سوئیت مبله پیدا کنید.

جنگل های فین

شما بسته به خواسته ی خود می توانید از بین این ویلاها اقدام به پیدا کردن اقامتگاه ایده آل خود کنید.

قیمت اجاره اقامتگاه برای مسافران در چالوس از ۱۰۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان متغیر است!

نوشهر، عروس مازندران و سرسبد شهرهای شمالی

نوشهر یکی از شهرهای خوب و زیبای مازندران است که به عنوان مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی محسوب می شود. افراد زیادی هستند که به خاطر جاهای دیدنی نوشهر، این شهر را انتخاب می کنند.

فرقی نمی کند که به چه دلیل می خواهید به این شهر سفر کنید، در قدم اول برای داشتن یک سفر خوب، لازم است که مکان و محل اسکان خود را مشخص کنید.

مطالعه بیشتر: سفر به بندر نوشهر ، بهشت دیدنی مازندران

اگر دوست دارید که به صورت ارزان، دقیق و راحت اقدام به  اجاره ویلا در نوشهر کنید، کافی است که تنها با کمک یک سامانه عالی در این زمینه، مانند سپنجا تمامی اقدامات مربوط به این فعالیت را انجام دهید. این سایت با یک پشتیبانی قوی تمامی اقامتگاه های موجود در این شهر را مورد پوشش قرار می دهد. بهتر از این چه می خواهید؟

شهر نوشهر در شمال کشور

کلاردشت دومین زیباترین شهرهای شمال ایران، بهشتی دور از دریا

کلاردشت تصویری از مازندران را در ذهن همه گنجانده است که نمی توان آن را با کلمات وصف کرد!

این شهر سرسبز که در بین جنگل های انبوه و سرسبز، در نزدیکی رودخانه سرد آبرود و بین کوه های مختلف واقع شده است، یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مقصدهای شمال کشور است!

مطالب بیشتر: آبشار اکاپل

شهر رویایی کلاردشت دیدنی های جذاب و زیبای فراوانی دارد که از جمله معروف ترین آن ها، دریاچه ولشت، جاده سرسبز و زیبای کلاردشت به عباس آباد، دهکده مازیچال و … اشاره کرد.

اگر دوست دارید که یک اقامت بی نظیر و زیبا در این شهر داشته باشید، می توانید اقدام به اجاره ویلا در کلاردشت کنید!

طبیعت شهر کلاردشت در شمال کشور

اجاره ویلاهای لوکسی که از چوب ساخته شده اند و یا استخردار هستند، برای کسانی که دوست دارند یک اقامت بی نظیر را تجربه کنند، حتما خاطره انگیز خواهد شد.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی برخی از بکرترین مناطق شمال

برای این کار توصیه می کنیم که از سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا کمک بگیرید.

این سامانه با هدف ارزان تر و راحت تر کردن سفر چند سالی است که در این زمینه فعالیت می کند.

شما می توانید بسته به نوع نیاز خود اقدام به اجاره ویلا کوهستانی، جنگلی و … در این شهر کنید.

اقامت در ویلا کوهپایه ای در کلاردشت

این ویلاها دارای قیمت های متنوعی هستند و برای کسانی که به دنبال سفر ارزان به این شهر هستند، مناسب به نظر می رسند.

قیمت اجاره ی ویلا در کلاردشت از ۱۹۵ هزارتومان تا ۳ میلیون تومان متغیر است تا همه بر اساس بودجه ی خود، بتوانند بهترین خانه را پیدا کنند.

فیلبندیک دیگه از زیباترین شهرهای شمال ایران ، شهری بر فراز ابرها

فیلبند که به عنوان نزدیک ترین شهر شمالی به تهران شناخته می شود، یکی از جذاب ترین و رویایی ترین منظره ها را در بین شهرهای شمالی کشور دارد! دیدنی های فیلبند، منظره ی دل انگیز آن، آب و هوای مساعد و … باعث می شوند که افراد از سراسر ایران بار سفر را ببندند و به سمت این شهر حرکت کنند.

اگر دوست دارید که به این شهر رویایی سفر کنید، احتمالا اولین مسئله ای که ذهن شما را درگیر می کند، دغدغه های مالی و اجاره یک ویلا در فیلبند است. در این زمینه شاید بهترین راه حلی که نباید آن را از دست دهید، سامانه ی معتبر رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا باشد که اکثر اقامتگاه های این شهر را در پوشش خود دارد.

فیلبند از زیباترین شمال ایران

شما با کمک این سامانه می توانید، قیمت ها، عکس ها، مشخصات و ویژگی های ویلاهای لاکچری فیلبند را مشاهده کنید و با کمک این اطلاعات برای خود یک مکان عالی انتخاب کنید.

البته این سامانه خدمات دیگری مانند پشتیبانی و مشاوره رایگان برای انتخاب ویلا هم ارائه می دهد تا به افراد کمک کند که راحت تر از بین اقامتگاه های موجود در این شهر گزینه ی ایده آل خود را پیدا کنند.

کلام آخر

و در نهایت به عنوان جمع بندی از این مظلب لازم به ذکر است، درست است که این مقاله با عنوان زیباترین شهرهای شمال معرفی شد؛ اما ما با منطقه ای از کشورمان رو به رو هستیم که جای جای آن دارای جاذبه ها و طبیعتی بکر است.

اگر شهرهای معرفی شده انتخاب شما برای مقصد گردشگری تان نیستند، اصلا نگران نباشید! با سپنجا در تمام نقاط شمال کشور و ایران می‌توانید اقدام به رزرو ویلا و سوئیت کنید! شما تجربه سفر به کدام قسمت های شمال کشور را دارید؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 30 میانگین: 3]

تینا خراسانی

روزامو با نوشتن سپری میکنم ، مارکتینگ رو دوست دارم و خودم رو مارکتر نمیدونم، به قول یه بنده خدایی، من مارکتر نیستم ولی مارکتینگ رو دوست دارم

نوشته های مشابه

‫۱۳ نظرها

  1. بسیارعالی بود اما درکناراین شهرها ومکانهای دیدنی نمیتوان شهرستان رودسر درشرق گیلان رانادیده گرفت اززیبایی هاوجاذبه هاش نمیتوان باکلمات توصیفشان کرد شهراملش ورحیم اباد واجارگاه واقعا بهشت گمشده ایی رامیمانند باید تک تک شان راازنزدیک دیدوقضاوتشان کرد زیبایی ارگانیک نه ساخت ویلاها و مکانهای تفریحی

  2. من دنبال یک ویلا اجاره ای تو مناطق ییلاقی نوشهر مثل لرگان یا کندلوس یا پول می گردم ایا در این زمینه هم می توانید کمک کنید ؟ احتمالا برای تعطیلات نوروز میخوام ولی از الان پیگیرم تا به بی جایی عید بر نخوریم و خیالم راحت باشه . ممنون می شم راهنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا