دیدنی های مازندران

شهر و مرداب نشتارود منطقه ای زیبا در دل جنگل های شمال

شهر و مرداب نشتارود منطقه ای زیبا در دل جنگل های شمال

عروس شهر های ایران یعنی مازندران بهترین مکان های دیدنی کشور را در خود جای داده است. شهر نشتارود هم یکی از همین زیبایی ها است که گردشگران بسیاری را به شمال کشور جذب می کند. در واقع شهر و ییلاق این منطقه را می توان به گلی از جنگل های سرسبز کشور توصیف کرد.

اگر می خواهید بهترین زمان سفر را برای بازدید از جاهای دیدنی نشتارود انتخاب کنید، بهترین گزینه ها بهار و تابستان هستند.

البته قبل از سفر بهنر است که اقامتگاه خود را پیدا کنید تا با مشکل اقامت و ماندن در شهر مورد نظر مواجه نشوید به همین خاطر سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با توجه به اقامتی که دارید و بودجه ای که برای رزرو سوئیت در مازندران در نظر گرفته اید مکان دلخواه خود را انتخاب کنید.

با سپنجا همراه باشید تا سفری کوتاه به این شهر و جاذبه هایش داشته باشیم:

راهنمای سفر به مازندران و جذابیت های ییلاق نشتارود

شهر نشتارود از نظر نزدیکی به منطقه تنکابن در بهترین شرایط توریستی قرار گرفته است و باعث شهرت این منطقه ییلاقی در شمال کشور شده است.

شما می توانید برای سفر و بازدید از جاهای دیدنی نشتارود از جهت غرب شهر ساری ۲۱۰ کیلومتر فاصله بگیرید و پس از عبور این مسافت به شهر زیبا و روستا های آن برسید.

ویژگی های منحصر به فرد ییلاق نشتارود نظیر چشمه های خروشان و رودخانه های همیشه در جریان، آب و هوای مرطوب و معتدل آن و دیگر جاذبه های گردشگری می باشد.

این مطلب را هم بخوانید
خوشمزه‌ترین غذاهای شمال ایران

نشتارود از بهترین جاهای دیدنی مازندران

از آنجایی که این شهر در نزدیکی تنکابن واقع شده است، امکان بازدید از مکان های دیدنی تنکابن هم برای شما رقم زده شده است.

یعنی با یک تیر، چند نشان می زنید. بدین منظور برای شناخت جاذبه های جذاب تنکابن، پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را از دست ندهید:

روستاها و جاذبه های خاص این منطقه ییلاقی

این شهر با داشتن روستاها و مکان های گردشگری مختلفی که دارد. پتانسیل بسیاری در جذب گردشگر و توریست از سراسر جهان دارد.

وجود امکانات رفاهی و اقامتی در این شهر و روستا های اطراف آن، سفری با آرامش و تجربه دلنشین را برای گردشگران رقم خواهد زد. در ادامه این مطلب به روستا و جاهای دیدنی نشتارود پرداخته ایم.

نظر شما درباره جاذبه های دیدنی این شهر چیست؟ تاکنون چند بار به این مناطق ییلاقی سفر کرده اید؟

روستای مازوبن منطقه ای منحصر به فرد

یکی از جاذبه های دیدنی و خاص نشتارود روستای مازوبن است که در فاصله ای ۱۰ کیلومتری با شهر دارد و با سفر به این منطقه ییلاقی می توانید مجموعه ای از آبشار ها و جنگل های سرسبز شمال کشور را ببینید.

ییلاقات داکو، رویایی ترین منطقه

منطقه داکو در قسمت جنوبی شهرستان نشتارود قرار گرفته است و محل مناسبی برای پرورش گاو و گوسفند های اهالی روستا می باشد. به مازندران و نشتارود سفر کنید و حواستان باشد منطقه ییلاقی نشتارود را از دست ندهید.

به علت جذابیت های خاصی که دارد به آن رویایی ترین منطقه ییلاقی نشتارود می گویند.

ییلاقات نشتارود از جذاب ترین دیدنی های استان مازندران

مهم ترین جاذبه، مرداب نشتارود

بسیاری از افرادی به نشتارود سفر می کنند بیشتر به خاطر زیبایی مردابی است که در این منطقه وجود دارد. این مرداب مانند مرداب های بابلسر و انزلی از عمق کمی برخوردار است.

این مطلب را هم بخوانید
تله کابین رامسر، سبزترین بام کشور

ممکن است با دیدن آب مرداب تصور کنید این آب راکد است و حرکتی ندارد، اما توجه داشته باشید که این آب با سرعت خیلی آهسته در جریان است.

مجتمع تفریحی گردشگری ترافیک

در این شهر یک منطقه تفریحی با بهترین امکانات وجود دارد. با رفتن به این مجموعه تفریحی سفری بسیار هیجان انگیزی خواهید داشت. این مجتمع تفریحی دارای امکاناتی چون استخر، ماساژ، سونا بخار و خشک، جکوزی و … می باشد.

نتیجه‌گیری: در نشتارود کجا بمانیم؟

بهتر تا قبل از این که سفر خود را شروع کنید با رفتن به سایت سپنجا و انتخاب محل اقامت خود از طریق سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا برای خود سفری بدون دغدغه را رقم بزنید.

رزرو سوئیت ارزان در نشتارود با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاه تنها با یک کلیک در سامانه سپنجا امکان‌پذیر است. امیدواریم در طول سفر بهترین خدمات را به شما ارائه کنیم. اگر علاقه دارید می توانید نظرات و تجربه های سفرتان به مناطق گردشگری به ویژه شمال کشور را در بخش نظرات انتشار دهید.

اداره کل میراث فرهنگی استان مازندران

بیشتر بخوانید : جاهای دیدنی مازندران در پاییز که نباید از دست بدهید

بیشتر بخوانید : بازدید از ییلاقات فیلبند

بیشتر بخوانید : بهترین شهرهای شمال برای تفریح و گردش تعطیلات

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 3]

تینا خراسانی

روزامو با نوشتن سپری میکنم ، مارکتینگ رو دوست دارم و خودم رو مارکتر نمیدونم، به قول یه بنده خدایی، من مارکتر نیستم ولی مارکتینگ رو دوست دارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا