لیست بهترین رستوران های شیراز + عکس، ویدئو و آدرس

در تجربه بهترین رستوران های شیراز، اولین باشید!

در تجربه بهترین رستوران های شیراز، اولین باشید!

تجربه اقامت در بهترین رستوران های شیراز یکی از لذت‌های سفر به این شهر است. اگر سفر را مانند پازلی در نظر بگیریم، از زمانی که سفر شروع می‌شود تا زمانی که به شهر خود باز می گردیم، هرآنچه با آن مواجه می شویم بخشی از پازل این سفر هیجان انگیز را تشکیل می‌دهد.

آن چیزی که به سفرمان رنگ و بوی دیگری می بخشد، جاذبه و دیدنی‌های مقصد است. در کنار مکان‌هایی که بازدید می‌کنیم، خورد و خوراک و رستوران یکی از مهم ترین بخش های پازل سفر تشکیل می دهد. شیراز، امکان رستوران گردی فوق العاده ای دارد. در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین رستوران های شیراز بپردازیم. ۶ رستوران مجلل این شهر را معرفی خواهیم کرد. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید:

شیراز شهر راز

شیراز علاوه بر آنکه یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین شهرهای ایران محسوب می شود، جاذبه‌ها و دیدنی‌های مثال نزدنی ای دارد که هر گردشگری را به خود جذب می کند. سفر به شیراز جزو آن دسته از سفرهایی خواهد بود که هرگز فراموش نخواهید کرد.

لذت تجربه غذاهای شیرازی، رستوران گردی در رستوران‌های لاکچری، موضوع بعدی است که به آن می‌پردازیم.

رستوران گردی در بهترین رستوران های شیراز

معمولا پیدا کردن رستوران دلخواه‌مان در شهری که به آن سفر می‌کنیم، کار چندان آسانی نیست. زمان کوتاه سفر مجال تجربه کردن رستوران‌های مختلف را نمی‌دهد. همچنین اگر از افراد محلی بپرسیم، سلایق متفاوت است و ممکن است مطابق میل ما نباشد. در لیست ۶ تایی زیر بخشی از بهترین رستوران های شیراز را آورده ایم تا سفر راحتی داشته باشید. این رستوران‌ها عبارتند از:

 مطالب بیشتر:بهترین رستوران های شیراز

۱- رستوران هفت خان شیراز

به جرئت می توان گفت ار رستوران هفت خان شیراز می توان با عنوان بهترین رستوران شیراز یاد کرد. اگر به شیراز سفر کردید اما به رستوران هفت خان نرفتید، بدانید که سفرتان ناقص است.

هفت خان اصطلاحا به سفره‌هایی گفته می شود که در گذشته پر از زرق و برق و تجملات بوده‌اند و برای مهمانان پهن می‌‌شده است. علت نام گزاری این رستوران هم به معنای اصیل هفت خان بر می گردد.

غذاها و امکانات رستوران هفت خان

هر آن چیزی که دنبالش باشید در رستوران هفت خان شیراز پیدا می‌کنید. این رستوران بهترین انتخاب برای گردشگران با هر نوع سلیقه‌ای است. رستوران هفت خان شیراز ۵ طبقه دارد که در هر کدام نوع خاصی خوردنی سرو می‌شود.

در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی، فست فود، باربیکیو، کافی شاپ و … را امتحان کنید. اجرای موسیقی زنده، غذا را لذت بخش‌تر می‌کند.

اگر قصد سفر به شیراز دارید می توانید اجاره سوئیت در شیراز را توسط سپنجا بصورت آنلاین انجام دهید.

بهترین رستوران های شیراز
رستوران هفت خان شیراز

بیشتر بخوانید:لوکیشن رستوران هفت خوان شیراز

۲- رستوران صوفی شیراز

یکی دیگر از بهترین رستوران های شیراز برای صرف غذا، رستوران صوفی است. این رستوران قدیمی پس از ۲۰ سال هنوز هم در حال خدمت رسانی به مشتریان است.

این مطلب را هم بخوانید
رستوران سنتی شرزه شیراز

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد رستوران صوفی شیراز می‌توان به غذای خوش طعم و با کیفیت، معماری و شکل زیبای رستوران اشاره کرد. صوفی، یکی از زیباترین و بهترین رستوران های شیراز است. تجربه بازدید از آن را هرگز از یاد نخواهید برد.

هر غذایی که در این رستوران سفارش دهید، طعم آن همیشه زیر زبانتان خواهد ماند؛ اما پیشنهاد ما به شما کلم پلو است. بهترین کلم پلو در شیراز را در رستوران صوفی می توانید پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:لوکیشن رستوران صوفی شیراز

رستوران صوفی شیراز
رستوران صوفی شیراز

3- رستوران شرزه شیراز

رستوران شرزه یکی دیگر از بهترین رستوران های شیراز است. رستورانی با بافت قدیمی که از گذشته تا الان کیفیت بی نظیر خود را حفظ کرده است.

پس از بازدید از بازار و حمام وکیل و گشت و گذاری جذاب در شهر شیراز، می‌توانید خود را به یک غذای خوشمزه در رستوران شرزه دعوت کنید.

بهترین کباب شیراز را می‌توانید در رستوران شرزه نوش جان کنید. پیشنهاد می‌کنیم که این تجربه لذت بخش را در سفر به شیراز از دست ندهید.

رستوران شرزه شیراز

۴- کافه رستوران قوام شیراز

یکی از جاذبه های محبوب هر مقصدی غذاهای محلی آن است. آیا تا کنون غذاهای خانگی و محلی شیراز را خورده اید؟ اگر پاسختان منفی است به شما پیشنهاد می کنیم حتما سری به کافه رستوران قوام شیراز بزنید.

در این رستوران در فضای کوچک و دنجی می‌توانید انواع غذاهای محلی شیراز را با بهترین کیفیت میل کنید. تجربه کافه رستوران قوام را هرگز از یاد نخواهید برد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید به کافه رستوران قوام شیراز بروید، حتما از قبل جا رزرو کنید؛ چرا ممکن است برای پیدا کردن جا کمی معطل شوید.

غذاها و امکانات کافه رستوران قوام

در این رستوران می‌توانید کوفته هلو، کوفته سبزی، حلیم بادمجان، کتف مرغ، بال مرغ، دیزی و … نوش جان کنید.

کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله مزایای غذا خوردن در این رستوران است. گردشگرانی که بودجه محدودی برای سفرشان دارند این رستوران بسیار کاربردی است.

برای اقامت در هتل آپارتمان در شیراز و در جوار این رستوران حتما سری به سامانه سپنجا بزنید.

۵- رستوران شام ایرانی شیراز

اگر می‌خواهید رنگ و بوی غذاهای شیرازی با قدمت پربار و کهن آن را به درستی تجربه کنید، حتما از رستوران شام ایرانی بازدید کنید. در رستوران شام ایرانی منویی پر از غذاهای لذیذ محلی و غیر محلی و با کیفیت بالا را می‌بینید.

اگر به دنبال گذراندن اوقاتی فوق العاده همراه با اعضای خانواده خود هستید، رستوران شام ایرانی شیراز از بهترین انتخاب‌ها است. غذا خوردن در این رستوران همراه با شنیدن صدای موسیقی در فضای دلپذیر آن می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برایتان رقم یزند.

رستوران شام ایرانی شیراز
رستوران شام ایرانی شیراز

6- باغ رستوران سندتن شیراز

از باغ رستوران سندتن شیراز می‌توان با عنوان متفاوت‌ترین رستوران این شهر یاد کرد. معماری زیبا و منحصر به فرد آن را در هیچ رستوران دیگری در این شهر پیدا نخواهید کرد.

باغ رستوران سندتن یکی دیگر از بهترین رستوران های شیراز است که حتما پیشنهاد می کنیم به آن سری بزنید. مزیت این رستوران علاوه بر ظاهر جذاب و کیفیت غذای بالا آن است که می‌توانید در آن تفریح هم بکنید.

امکانات رفاهی باغ سندتن شیراز

باغ رستوران سندتن شیراز امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده‌ای دارد. گردشگران می‌توانند اوقات خوشی را در این رستوران باغ مجلل بگذرانند. با سپنجا همراه باشید تا در ادامه بیشتر با باغ رستوران سندتن شیراز آشنا شویم:

این مطلب را هم بخوانید
رستوران صوفی شیراز ؛ معنای واقعی غذای با کیفیت
باغ رستوران سندتن شیراز
باغ رستوران سندتن شیراز

معماری و دکوراسیون رستوران سندتن

باغ و رستوران سندتن در اواسط سال ۹۵ توسط شرکت بین المللی Asia International Decoration واقع در کشور قطر طراحی شد. این رستوران با استفاده از مدرن‌ترین متدهای طراحی و معماری روز دنیا اجرا گردید. در ساخت این مجموعه از چهار عنصر مهم استفاده شده که شامل: چوب، آهن، شیشه و ورق‌های حرفه‌ای کامپوزیت هستند.

برای اقامت در خانه بومگردی در شیراز و در جوار این رستوران می‌توانید از سپنجا کمک بگیرید.

رستوران سندتن شیراز
رستوران سندتن شیراز

مجموعه بازی‌های رستوران سندتن

بازی‌هایی که در رستوران سندتن ارائه می‌شوند عبارتند از:

  • بیلیارد،
  • فوتبال دستی
  • ایرهاکی
  • پلی استیشن “ps4”

استفاده از اتاق بازی‌ها به همراه منو غذایی رایگان است.

باغ رستوران سندتنباغ رستوران سندتن

رستوران ایتالیایی و سنتی سندتن

در این رستوران انواع پیتزاها، برگرها و کباب‌های ویژه طبخ می‌شود. کادری مجرب و تخصصی و در فضایی دلنشین با منظره‌ای مثال زدنی از صبحانه تا شام آماده ارائه خدمات و پذیرایی از مراجعین محترم می‌باشند.

این رستوران توانایی برگذاری رویدادها و جلسات تخصصی مدیریتی دوستانه، مراسم عقد و عروسی و … را دارد.

سینما سندتن

این مجموعه مجهز به اولین و تنها سینمای سه بعدی با کیفیت ۴k در ایران می‌باشد. این سینما خدمات خود را به صورت VIP و با ۱۲ صندلی ویژه ارائه می‌نماید. تماشای به روزترین فیلم‌های سه بعدی دنیا در سینما سندتن یک تجربه متفاوت خواهد بود.

آدرس : جاده شیراز سپیدان، ۲ کیلومتر بعد از دوراهی قلات روبرو کارخانه الکترود – مجتمع ارم

تلفن: ۰۹۳۷۸۹۳۸۲۰۰

ایمیل: [email protected]

اینستاگرام : sandtongarden_official

در شیراز کجا بمانیم؟

بدون شک یکی از مخاطبانی که به دنبال بهترین رستوران های شیراز می گردند، مسافران این شهر هستند.

اگر اهل شکم گردی باشید، برای تجربه بهترین رستوران های شیراز و جاذبه‌های گردشگری فوق العاده این شهر، برای حداقل چندین روز در آن ماندگار می شوید. از این رو باید به فکر مسئله اقامت باشید.

از آنجایی که شیراز یکی از شهرهای پرطرفدار در بین گردشگران داخلی است، اقامتگاه‌های متنوعی در آنجا می‌توان یافت. اما سپنجا پیشنهاد دیگری برایتان دارد!

بیشتر بخوانید:پورتال جامع گردشگری شیراز

سپنجا و اقامت در شیراز

با رزرو سوئیت در شیراز و و رزرو ویلا در شیراز، همه چیز را پیش از سفر بررسی کنید تا با رسیدن به مقصد، محل اقامت ایده آلتان منتظرتان باشد! بدین منظور می توانید از اقامتگاه‌های سپنجا در شهر شیراز استفاده کنید.

تعداد اقامتگاه‌های شهر شیراز بسیار زیاد است. می‌توانید براساس تعداد اتاق‌ها، نوع اقامتگاه، محل، قیمت و … در کوتاه‌ترین زمان ممکن محل ایده آلتان را برای اقامت در شیراز پیدا کنید.

پشتیبانی سپنجا در تمام این مسیر همراه شما است. اگر بخواهید می‌توانید به صورت مستقیم با ما تماس بگیرید.

و در نهایت …

در این مقاله به بررسی ۶ تا از بهترین رستوران های شیراز پرداختیم. امکانات و شرایط آن‌ها را گفتیم. امیدوارم بتوانید تجربه متفاوتی از سفر به شیراز داشته باشید.

در صورتی که تجربه‌ای در زمینه بهترین رستوران های شیراز دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا